مقالات

رنگ مخصوص شیروانی

رنگ مخصوص شیروانی

انتخاب رنگ مخصوص شیروانی می تواند تاثیر مهمی در دوام و زیبایی آن داشته باشد.


 استفاده از سقف شیروانی در بسیاری از مناطق به عنوان یک گزینه مطلوب و کارآمد شناخته می‌شود. این نوع سقف‌ها در ابعاد و رنگ‌های مختلفی موجود هستند که علاوه بر این، شما می‌توانید خود اقدام به رنگ‌ آمیزی سقف شیروانی کنید. بهترین ابزارها برای رنگ آمیزی سقف شیروانی، استفاده از پیستوله رنگ، غلطک رنگ یا قلم مو است. با این حال انتخاب رنگ یک گزینه مهم است که نباید به سادگی از آن عبور کنید. رنگ سقف معمولا بر اساس منطقه جغرافیایی و میزان گرما و سرمای آنجا تعیین می‌شود

اهمیت رنگ ها

رنگ ها در زندگی ما کاربرد بسیار گسترده دارد و در طول فعالیت روزمره خود شما همواره با آن ها در تماس می باشید کلیه محیط پیرامون شما سرشار از وجود رنگ ها می‌باشد و عدم حضور این رنگ ها بسیاری از فعالیت‌های زندگی شما را دچار اختلال خواهد کرد آیا تا به حال دنیای خود را بدون حضور رنگ‌ها تصور کرده اید در غیر اینصورت شما هیچ تصویری از وجود میوه ها درخت ها سبزه ها گیاهان و غیره نخواهید داشت.

اگرچه در شرایطی شما توجه به سلیقه تان از رنگ های سفید و مشکی بیشتر خوش تان بیاید اما حضور رنگ ها در زندگی سلیقه شما تاثیرگذار نخواهد بود در صورت عدم وجود رنگ ها دیگر شما قادر به تشخیص بسیاری از اجسام و اشیا نخواهید بود.

این رنگ ها هستند که معرفی گر برخی ابزار آلات و اجسام در اطراف ما می باشند در حال حاضر شما برای ساخت بسیاری از وسایل نیاز به وجود رنگ ها خواهید داشت رنگ ها نقش های بسیار مهمی در یادگیری آموزش تفکر ساخت و ساز و غیره دارند با توجه به موارد گفته شده حضور رنگ ها نقش مهمی را در زندگی شما رقم می زنند وجود آن ها در بسیاری از فعالیت های شما تاثیر گذار خواهد بود.

انتخاب-رنگ-مناسب-در-ساختار-سقف-شیروانی

 

رنگ ها سقف شیروانی

همانطور که می دانید زمانی که در حال انتخاب سقف شیروانی و مورد نظر خود هستید انتخاب رنگ مناسب می تواند کمک شایانی در این عرصه به شما برساند بهترین رنگ سقف برای سقف شیروانی از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که در زیبایی و نگهداری آن نیز تأثیرگذار خواهد بود.

شما می توانید طیف مختلفی از رنگ ها را در ساختار سقف های شیروانی مشاهده کنید اما نکته اصلی و مهم در انتخاب رنگ مورد نظر سقف شیروانی توجه به نمای کلی آپارتمان و نیز رنگ دلخواه تان می باشد شما باید برای این کار رنگی را انتخاب کنید که با سایر قسمت های ساختمان شما همخوانی داشته باشد.

مثال اگر می خواهید ساختمان شما جلب توجه کند و جذابیت بیشتری برخوردار باشد شما می توانید از رنگ های سبز و قرمز در ساختار سقف شیروانی خود استفاده کنید توجه داشته باشید که رنگ های روشن همانند آبی زرد سفید و غیره خطای دید ایجاد کرده و ساختمان شما را بزرگ تر نشان می‌دهند اما رنگ هایی با تناژ تیره همانند مشکی طوسی سرمه ای و غیره ساختمان و و یا ویلای شما را کوچک تر نشان خواهند داد.

در گذشته افراد سعی می‌کردند تا از رنگ های روشن تر و واضح تر در ساختار سقف‌شیروانی خود استفاده کند اما در حال حاضر اغلب افراد برای داشتن آپارتمانی شیک و مدرن از رنگ هایی با تناژ تیره در این فرآیند استفاده می کنند.

نکات مهم در هنگام انتخاب رنگ سقف شیروانی

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب سقف شیروانی خود رنگ مناسب برای این کار استفاده کنید شما باید این رنگ ها را به گونه‌ای به کار ببرید که با گذشت زمان همواره در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده شود و به عبارتی از مد نیفتد.

استفاده از برخی از تناژ های رنگی در ساختار سقف های شیروانی با گذشت زمان سبب ایجاد احساس ناخوشایند در افراد می‌شود و شما باید رنگی را استفاده کنید که همواره مورد پسند همگان باشد تا اگر قصد فروش ویلا و آپارتمان خود را داشتید در این مورد به مشکل بر نخورید.

انتخاب رنگ مناسب در ساختار سقف شیروانی جنبه محافظتی نیز دارد در حال حاضر یکی از پرکاربردترین رنگ ها در ساختار سقف شیروانی رنگ خاکستری می باشد این رنگ در بسیاری از ویلاها و پارتمان و استفاده می‌شود و از گذشته تاکنون کاربردهای آن ادامه دارد اگر می خواهید از یک رنگ تناسب و در خواب با سلیقه همگان استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ خاکستری خواهد بود.

سقف-شیروانی

 

هزینه رنگ سقف شیروانی

هزینه های مربوط به انتخاب رنگ در سقف شیروانی بسیار مهم می باشد می باشد اما شما باید از رنگ مخصوص این سقف استفاده کنید که معمولاً قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگ های معمولی خواهد داشت .

البته شما برخی از سقف های شیروانی را بدون رنگ خریداری می کنید و این سقف ها رنگ مخصوص به خود را دارند در این شرایط شما نیاز به رنگ کردن سقف های شیروانی نخواهید داشت از طرف دیگر رنگ کردن سقف های شیروانی نیاز به مهارت خاصی دارد و  در این فرآیند بهتر است تا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید این فعالیت ها نیز هزینه هایی را برای شما در بر خواهد داشت

رایکابام

گروه تولیدی رایکابام با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است . رایکابام با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *