مقالات

نمایندگی فروش شینگل

نمایندگی فروش شینگل

سقف شینگل در کارخانه آندولین فرانسه در رنگ ها و طرح های مختلف به صورت تک لایه و یا دو لایه تولید شده است.
امروزه در ایران توسط گروه رایکا ارائه می شود تمام مدل ها دارای گارانتی به مدت ۱۰ سال می باشند.

مواد اولیه شینگل شامل: قیر پلیمری و گرانول معدنی است که توسط شبکه شیشه ای مات با هم چفت شده و در طرح ها و رنگهای مختلفی تولید می شوند. شینگل یک برند متعلق به کشور ترکیه است که ظاهر زیبا و شیکی به سقف های شیبدار آلاچیق ها، سردر ساختمان و ویلا می بخشد

سقف شیبدار شینگل باردولین

سقف شیبدار شینگل از بهترین قیر ساخته شده که در لایه میانی آن به علت مقاومت زیاد از فایبرگلاس هم استفاده کرده اند.
سپس با سنگ ریزه ها که دارای رنگ های طبیعی و مختلفی می باشند پوشیده شده است. اگر سقف شینگل دارای ظاهری منظم یا نامنظم باشد تفاوتی با هم ندارند که این تفاوت فقط باعث ایجاد تنوع در ظاهر آن  شده است.
باید گفت که شینگل های دو لایه و تک لایه هم با هم دیگر تفاوتی ندارند و از نظر اندازه مقاومت عایق بودن در برابر رطوبت و نفوذ آب یکسان خواهند بود.

شینگل باردولین

سقف شیبدار را در جهان با نام سقف شیروانی هم می شناسند که دارای انواع مختلفی از تایل های پوششی خواهد بود.
این کالاها از لحاظ رنگ بندی در سقف های شیروانی دارای تنوع زیادی می باشند.
در بین این سقف ها ورق شیروانی شینگل غیرطبیعی که در مراحل تولید با حرارت بسیار بالا و فشار زیاد ساخته خواهد شد.
طرفدار زیادی دارد و در بین طراحان سقف شیروانی بیشتر سقف شینگل را طراحی می کنند چرا که از این سقف ها بیشتر در ویلاها یا در آلاچیق ها و سردر ساختمان ها استفاده می شود.
همچنین وزن این نوع سقف سبک می باشد ولی دارای اب بندی فوق العاده ای می باشد.
از ویژگی های دیگر این سقف انعطاف پذیر بودن  میباشد و می توان در طرح های مختلفی همانند قوسی و گنبدی اجرا کرد.

نصب شینگل

میخ شینگل دولایه

هنگام نصب تایل های شینگل  باید دستورالعمل‌های نصب با  دقت انجام شود.
در کارخانه تولید شینگل در ایران  انواع شینگل های با نام و برندهای مختلف تولید می شود.
پس از اینکه زیرسازی و آب بندی انجام شد از میخ های تک لایه و دو لایه برای اتصال به سقف استفاده می‌کنند فاصله بین میخ ها  باید استاندارد باشد و باید از جنس گالوانیزه باشند چراکه  در برابر رطوبت مقاوم باشند.
نمایندگی ها میخ ها را هنگام فروش تایل ها به مشتریان ارائه خواهند داد تا سقف را به بهترین صورت نصب کنند و برای طولانی مدت استفاده کنند.

نمایندگی فروش شینگل
نمایندگی فروش شینگل

عایق ورق شینگل

ورق های شینگل به تنهایی عایق نمی باشند و از مواد ایزولاسیون استفاده میکنند تا در برابر برف و باران و رطوبت مقاوم باشد و از نفوذ آنها جلوگیری کند و اگر این کار انجام نشود باعث نفوذ آب خواهد شد.
این عایق قیمتی ارزان دارد و هنگام نصب باید عایق نصب شود تا مشکلات جدی به وجود نیاید. و تا مشتری در هنگام بارش باران نگرانی نداشته باشد.

نمایندگی شینگل در تهران

شرکتهای آندولین دارای ۱۵ سال سابقه می باشند که نمایندگی فروش شینگل را در برند های مختلف که در کارخانه های اروپا و آمریکا که  با بهترین کیفیت تولید شده است دارد.
نمایندگی شینگل باردولین تنها فقط در تهران نمایندگی دارد و تنها تایل های پوششی را نصب و اجرا می‌کند و هیچ گونه تعهدی در برابر نمایندگی ندارد.
این شرکت محصولات را مستقیما از کارخانه وارد کشور می‌کنند و به مشتریان می‌دهند و از نظر اصل بودن به مشتریان خود اطمینان خواهند داد.

نمایندگی فروش شینگل
نمایندگی فروش شینگل

 نمایندگی شینگل در نوشهر

برای اینکه مشتریان دسترسی سریع برای این محصول را داشته باشند.
این نمایندگی در نوشهر تمام طرح های این نوع پوشش را دارد .
به منظور دسترسی سریع خریداران فروشگاه شینگل در مازندران در شهر نوشهر در دسترس بودن و شینگل نوشهر و فروشگاه شینگل نوشهر تمامی محصولات با رنگبندی متنوع را عرضه می نماید.
همچنین نمایندگی وظیفه  آموزش نصب و اجرای این سقف ها را دارند همچنین نوع محصولات در نمایندگی تهران و مازندران یکی میباشد.
نتیجه کلی :به این نتیجه خواهیم رسید که در بعضی از شهر ها نمایندگی پوشش سقف شینگل وجود دارد.
ولی افراد قبل از اینکه تصمیم گیری برای خرید پوشش شینگل را داشته باشند باید در مورد کیفیت و نصب آن تحقیق کنند تا هنگام نصب و بعد از آن دچار مشکل نشوند.
در تهران و سایر شهر ها نمایندگی پوشش شینگل وجود دارد.
همچنین باید هنگام نصب از افرادی که در این کار تجربه کافی دارند برای اجرا و نصب کمک کنند تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوند.

رایکابام

گروه تولیدی رایکابام با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است . رایکابام با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *