مقالات

قاب نمای دور ویلا

قاب نمای دور ویلا 

قاب نمای دور ویلا یک عامل مهم در هنگام ساخت و ساز می باشد و می تواند در زیبایی و ارزش از ساختمان موثر واقع شود.

در ساختمان‌سازی و همچنین در نمای ساختمان و قاب دور درب و پنجره از سنگ استفاده‌های بسیاری می‌شود. این متریال ظاهری لوکس به ساختمان می‌دهد؛ خصوصا اگر با نورپردازی درست نما همراه باشد، جلوه بیشتری خواهد داشت.همچنین بطور ویژه نور پردازی دور پنجره ها زیبایی خاصی به نمای ساختمان شما میبخشد.

 

اهمیت قاب نمای دور ویلا

قاب نمای دور ویلا یک عامل مهم در هنگام ساخت و ساز می باشد و می تواند در زیبایی و ارزش از ساختمان موثر واقع شود داشتن یک قاب نمای مناسب و زیبا می تواند ظاهری منحصر به فرد و جذاب را به آپارتمان شما هدیه کند در حال حاضر از طرح‌های مختلفی در این زمینه استفاده می‌شود که این طرح‌ها با توجه به نمای کلی آپارتمان و نیز سلیقه طراح به کار گرفته می شود شما می توانید انواع مختلفی از این طرح‌ها را در بسیاری از ساختمان‌ها مشاهده کنید .

در حال حاضر برای ساخت هتل ها و تالارها و غیره از نماهای باشکوه‌تر ای در این زمینه استفاده می شود به کار بردن قاب نمای ویلا در گذشته نیز وجود داشته است و شما در ساختار قصرها و کاخ‌های قدیمی می توانید نمونه های مختلفی از آن را مشاهده کنید به همین دلیل مهندسان و طراحان توجه زیادی به این بخش می کنند استفاده از انواع قاب نما در خارج از کشور به خصوص کشورهای اروپایی گسترش زیادی دارد و برای خانه‌های ساده نیز از این قاب نماها استفاده می شود.

نمای هلالی

 

قاب نمای هلالی

یکی از پرکاربردترین قاب نما ها در هنگام ساخت و ساز، قاب نمای هلالی می باشد این قاب نما با هر طرح و دکوراسیونی سازگار بوده و برای استفاده در هر آپارتمان و ویلایی مانند مدل سقف شیروانی ویلاهای شمال مناسب می باشد و از طرف دیگر ساخت و ساز و شکل گیری این نوع قاب نما بسیار راحت بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص نخواهد داد از این قاب نما برای استفاده در ساختار پنجره ها و در درب ها نیز استفاده می‌شود شما می توانید آن ها را در اندازه ها و طرح های مختلف مشاهده کنید .

برای ساخت بسیاری از هتل ها آپارتمان ها رستوران ها تالارها و غیره از این قاب نما استفاده می شود قاب نمای هلالی به گونه ای طراحی شده است که ساختاری شبیه به یک هلال همانند هلال ماه و یا دایر دارد و به همین دلیل گزینه مناسبی از قاب نما برای ویلا می باشد شما می توانید نمونه هایی از آن را در سراسر آپارتمان خود به کار بگیرید و یک طرح نهایی وزیبا در آخر ارائه دهید در ساختار بسیاری از قصر ها و کاخ‌های قدیمی نیز از آب نمای هلالی استفاده شده است اما در حال حاضر نیز نمونه های زیباترین و باشکوه ترین قاب نماها در حال ساخت و ساز می باشد.

 

قاب نمای رومی

اگر به دنبال یک قاب نمای های مناسب برای آپارتمان و یا ویلای خود می باشید قاب نمای رومی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود این قاب نما یکی از زیباترین و جذاب‌ترین قاب نما های موجود در سطح جهان به شمار می‌رود برای ساخت آن ابتدا با استفاده از گچ و یا سنگ دو ستون در کناره‌های محل مورد نظر طراحی می‌شوند این ستون ها در طرح ها و اندازه های مختلف قابل شکل‌گیری خواهند بود در حال حاضر برای قاب نمای بسیاری از پنجره ها و درب ها نیز از این مدل استفاده می شود.

برخی از این قاب نما ها با سنگ ساخته شود و معمولاً هزینه های بیشتری را برای شما در بر خواهند داشت اما شما می توانید نمونه های گچی و سیمانی آن را نیز طراحی کرده و استفاده کنید نمای رومی به گونه ای طراحی شده است که هر نوع دکوراسیون و ساختاری سازگار می باشد به همین دلیل بسیاری از طراحان و مهندسان برای قاب پنجره درب و یا کل ساختمان از قاب نمای رومی استفاده می کنند.

نمای رومی

 

قاب نمای سه پله

یکی دیگر از انواع قاب نماهای استفاده شده در ساختار آپارتمان ها و ویلاها قاب نمای سه پله می باشد این قاب نما ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت سه پله روی هم قرار می‌گیرند به همین دلیل نام سه پله را برای آن نهاده اند از قاب نمای سه پله برای دور و یا سقف ساختمان استفاده می شود و ظاهری زیبا به آن هدیه خواهد کرد.

از این  قاب نما می‌توان برای ساخت بسیاری از هتل ها رستوران ها سایر ساختمان ها نیز استفاده کرد این مدل از قاب نما با هرنوع آپارتمان و دکوراسیونی سازگار می باشد به همین دلیل کاربرد گسترده ای خواهد داشت شما می توانید نمونه های متعددی از آن را در سطح شهر مشاهده کنید زیرا استفاده از آن ها گسترش زیادی دارد.

رایکابام

گروه تولیدی رایکابام با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است . رایکابام با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه به مناسبت راه اندازی دومین خط تولید محصولات رایکا فقط تا تاریخ 30 دی ماه
جهت دریافت تخفیف خرید از سایت لطفا شماره تلفن خود را ثبت نمایید