متریال ویلا

فروش ورق طرح سفال

تولید ورق طرح سفال و قیمت فروش روز؛ توضیحات جامع کارکرد ورق

کمتر کسی را می توان در ایران پیدا کرد که از طرح سفال خاطراتی در ذهن نداشته باشد. اما امروزه به جای سفال های قدیمی که ایمنی کمی داشتند سفال هایی به دست مشتریان می رسد که ایمنی و دوام فوق العاده بالایی دارند. ورق طرح سفال از نوع ورق های سقف شیروانی یا سقف شیبدار است که نه تنها در رنگ های سنتی و فوق العاده خود در شرکت بام تایل عرضه می شود بلکه در رنگ ها و مدل های متنوع دیگری نیز در دسترس قرار دارد.

تولید ورق طرح سفال سقف شیبدار
تولید ورق طرح سفال سقف شیبدار

ورق طرح سفال سقف شیبدار را به عنوان ورق مستحکمی طبقه بندی می کنند که به خوبی می تواند دو وظیفه عمده را برای منازل ویلایی و یا حتی مناطل آپارتمانی شما در برخی از نماها فراهم کند. اول زیبایی بسیار خیره کننده و دوم دوام و ایمنی بالا.

ورق طرح سفال نمونه های بسیار متنوعی دارد. بسیار سبک است و به راحتی می تواند اجرا شود. این نوع ورق در برابر خوردگی و پوسیدگی دوام و مقاومت بالایی دارد و در شرایط آب و هوایی متنوع نیز قابلیت استفاده دارد.

عمدتا از ورق سفال سقف شیروانی برای اجرای سقف ویلا، سقف سوله، سقف آلاچیق ها، سقف کلبه، سر درب خانه ها و یا سر پنجره استفاده می شود اما با این وجود هیچ محدودیتی در استفاده از این ورق ها وجود ندارد و تقریبا می توان در اجرای انواع سقف استفاده از ورق طرح سفال را مشاهده کرد.

از خصوصیات کلی ورق طرح سفال بام تایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل اجرای برای تمامی انواع سقف های شیبدار و شیروانی
  • قابل نصب بر روی انواع زیر سازی مانند زیر سازی های پروفیل چوبی، پروفیل آهنی و یا فلزی و یا حتی قابل اجرا به عنوان سقف مکمل و یا سقف پوشش بر روی سقف های قبلی.
  • سرعت و سهولت زیاد در نصب با کمترین مصالح و زیر سازی مورد نیاز که این موضوع باعث کاهش هزینه های اجرا و سرعت اجرا و حتی کاهش ضایعات اجرایی می شود.
  • وزن سبک ولی استحکام زیاد. با وجود اینکه وزن ورق طرح سفال بسیار کم است و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد اما دوام و استحکام فوق العاده بالایی در برابر انواع شرایط آب و هوایی و حتی ضربات و سایش های معمول دارد.
  • موجود در طرح ها و رنگ های مختلف. این قابلیت ورق سفال بام تایل این امکان را به شما می دهد که سقف شیبدار یا سقف شیروانی خودتان را بدون نیاز به رنگ آمیزی و پرداخت هزینه رنگ به رنگ دلخواه انتخاب و اجرا کنید. جالب تر اینکه رنگ ورق طرح سفال نه تنها متنوع است بلکه ثابت بوده و زیر آفتاب و سرما و گرما تغییر رنگ نمی دهد. ضمن اینکه ورق طرح سفال سقف شیبدار را می توانید در چندین مدل متفاوت انتخاب کنید.
اجرای سقف طرح سفال برای آلاچیق
اجرای سقف طرح سفال برای آلاچیق
  • ابعاد و حجم ورق طرح سفال ما کم در نظر گرفته شده که نه تنها ساده تر بتوان انها را جابه جا کرد بلکه انبار داری ساده تری هم داشته باشد و در ضمن یک طراح خوب می تواند در اجرای سقف ویلا یا اجرای انواع سقف شیبدار دیگر با این امکان تنوع طرح ایجاد کند.
  • دوام و طول عمر بالا و شرایط نگهداری آسان از دیگر مزایای ورق طرح سفال ما است. این ورق ها به خوبی در برابر باد و باران و حتی آلاینده های محیطی مقاومت می کنند. این خصوصیت میزان هزینه نگهداری و تعمیرات سقف شیبدار را نیز تا حدود زیادی کاهش می دهد.
  • ساختار ورق طرح سفال یک ساختار ترکیبی ولی بر مبنای ورق های گالوانیزه است. این ورق به خوبی آب دیده شده و می تواند تا درجه حرارت بالا یعنی نزدیک به 720 درجه را تحمل کند. به همین دلیل از مرغوب ترین ورق های پوششی سقف شیبدار بخصوص برای شرایط آتش سوزی و ایمنی در برابر حریق می باشد.
  • وزن فوق العاده سبک ورق طرح سفال باعث می شود تا وزن کلی ساختمان بسیار کاهش پیدا کند. این امر باعث ایمنی بیشتر ساختمان در برابر زلزله می شود.

ورق پوشش سقف شیبدار طرح سفال در شرکت بام تایل در ابعاد و اندازه های دلخواه نیز تولید می شود. اما عموم ورق های سفال پوششی سقفل شیبدار در طول 125 سانتی متری و عرض 100 سانتی متری تولید می شوند. ضخامت کلی این ورق ها را می توان بین 0.04 میلی متر تا 0.60 میلی متر در نظر گرفت.

ورق طرح سفال را با نام های دیگری نیز بعضا در بازار می شناسند که پرچین و ورق گالوانیزه و یا ورق سنتی سفالی از دیگر نام های این محصول است.

اجرای ورق طرح سفال برای ساختمان

چرا باید ورق طرح سفال انتخاب کرد؟

امروزه ورق های زیادی برای اجرای سقف شیبدار در بازار وجود دارد. از طرح شینگل گرفته تا طرح های مدرن، طرح کلاسیک، طرح سنگ ریزه ای و بسیاری دیگر از طرح های سقف شیبدار و یا سقف شیروانی که هر کدام خصوصیات و ویژگی های منخصر به فرد و خاص خودشان را دارند.

اما انتخاب ورق طرح سفالی به چندین دلیل می تواند توصیه شود.

در درجه اول ورق طرح سفال یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین طرح های اجرای سقف شیبدار در ایران است و در هر صورت محبوبیت خود را دارد و در ضمن نمی توان منکر زیبایی و طرح هنرمندانه این ورق ها شد.

دوم اینکه ورق طرح سفالی سقف شیروانی هم سبک وزن است و هم در ابعاد کوچک قابل کار گذاشتن است، می توان این ورق را بر روی هر نوع سازه ای کار کرد و مهم تر اینکه این ورق داری یک همپوشانی فوق العاده بالایی است. این موهبیت باعث می شود تا تمامی روزنه ها به خوبی پوشش داده شوند و سقفی یکپارچه و یکدست داشته باشید که نه تنها جریان هوا و باد از آن قابل نفوذ نیست بلکه آب باران و یا برق نیز به راحتی از این روزنه ها عبور نمی کند و با یک زیر سازی خوب سقف شیبدار کاملا اب بندی می شود.

نحوه همپوشانی ورق طرح سفال

نکته دیگری ک باعث محبوبیت ورق طرح سفالی شده است قیمت مناسب و صرفه اقتصادی در این ورق است. بر خلاف برخی دیگر از ورق های موجود در بازار مانند ورق مدولین یا ورق شینگل، ورق طرح سفالی ارزان تر است ولی از نظر کیفیت دارای درجه کیفی بالایی است. همین امر باعث شده تا به عنوان ورق مقرون به صرفه و اقتصادی در بین مهندسین شناخته شود و بسیاری از آنها برای پوشش سقف ویلا از این ورق استفاده می کنند.

همچنین از روق های طرح سفال می توان به عنوان یک پوشش تعمیر کننده برای اجرای سقف ویلا استفاده کرد. در بسیاری از مناطق به جای تعویض سقف ویلا با استفاده از ورق طرح سفال می توان با هزینه کمتر بصورت کلی ظاهر و ساختار سقف ویلا را عوض کرد و به راحتی مشکلات سقف قبلی را نیز پوشش داد.

نقطه قوت دیگر ورق طرح سفال این است که به راحتی می توان این ورق را در هر سطح شیبداری استفاده کرد. منظور اینکه درجه شیب در اجرای سقف برای ورق طرح فال تفاوتی ندارد و می توان ورق طرح سفال را در تند ترین تا ملایم ترین درجه شیب استفاده کرد.

اجرای سقف شیبدار با ورق طرح سفال؛ در آب و هوای مرطوب

از ویژگی های ممتاز دیگر ورق طرح سفال بام تایل؛ می توان به استفاده از رنگ الکترواستاتیک ضد خش در این ورق ها اشاره کرد که دوا و زیبایی ورق را مادام العمر کرده است. ورق طرح سفال را می توان هم در مناطق گرمسیر و دارای آب و هوای گرم، هم در مناطق سرد سیر و با آب و هوای بارانی و برفی و هم در مناطق مرطوب و بسیار بارانی مانند شمال ایران می توان به راحتی و بدون نگرانی مورد استفاده قرار داد. این نوع ورق دارای دوام و استقامت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت است.

شرکت بام تایل، تولید کننده و تامین کننده انواع ورق پوشش سقف شیبدار؛ در ایران با حذف واسطه ها اقدام به فروش انواع ورق طرح سفال با قیمت تمام شده و بسیار مناسب به مشتریان خود در تمامی ایران نموده است. شما هم می توانید با انتخاب طرح و نمونه های مورد نظر خود با قیمت رقابتی و بسیار مناسب و با ضمانت بالا ورق طرح سفال خود را از شرکت بام تایل سفارش دهید و در کمترین زمان دریافت نمایید.

رایکابام

گروه تولیدی رایکابام با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است . رایکابام با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *