متریال ویلا

فروش ورق طرح سفال

فروش ورق طرح سفال

از رایج ترین و محبوب ترین پوشش ورق سفال؛ پوشش های سقف شیروانی یا سقف شیبدار است که تقریبا می توان گفت اغلب سلیقه ها و خواسته ها را توانسته راضی کند. این روز نه تنها برای ساخت سقف ویلا و سایر سقف های شیب دار ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد بلکه به دلیل سادگی در اجرا از تایل طرح سفال برای ایجاد سایبان های مصنوعی، اجرای سقف  آلاچیق ها، تراس ها و ایوان ها، ایجاد سقف کلبه ها و حتی سر درب ها و بالا پنجره ها هم استفاده می شود.
تایل‌های سقف طرح سفال از جمله پرفروش‌ترین مواد سقف شیبدار هستند.
از سقف‌های یک طرفه، دو طرفه، گنبدی، هلالی تا آلاچیق و سایر سازه‌ها استفاده می‌شوند. با تنوع رنگ، هم‌پوشانی عالی و وزن کمتر نسبت به ورق شیروانی، این تایل‌ها انتخابی عالی برای پوشش سازه‌ها هستند. جنس گالوانیزه و رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک با دو رنگ براق و مات از ویژگی‌های آن‌هاست.
تولید این تایل‌ها در ایران انجام می‌شود و از نظر اقتصادی نسبت به متریال‌های وارداتی مقرون به صرفه‌تر است. ضخامت معمول آن‌ها 0.5 میلیمتر است، اما با درخواست مشتری می‌توانند به ضخامت‌های 0.6 و 0.4 میلیمتر تولید شوند.
قبلا در مقاله ای با عنوان ورق طرح سفال مشخصات و انواع ورق به خوبی توضیح داده شد و پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید تایل سفال را دارید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

فروش ورق طرح سفال

به عنوان یک بررسی کوتاه و اجمالی می توان گفت ورق طرح سفال از ورق های خانواده گالوانیوم است که با ضخامت بین 0.4 میلی متر تا 0.6 میلی متر تولید می شود. نوعی ورق موج دار با رنگ بندی متنوع و دارای رنگ ثابت است. ورق مدل سفال از انواع پوشش سقف شیبدار است که بسیار سبک است و به راحتی اجرا می شود و در برابر نور خورشید، فشار باد، شرایط آب و هوایی و غیره مقاومت بسیار خوبی دارد.
الگوی طراحی تایل طرح سفال سقف شیبدار بدون تردید سفال های قدیمی بوده است و به همین دلیل نام سفالی را بر روی این ورق گذاشته اند.
اما سفال به هیچ عنوان قابلیت ها و کیفیت های این ورق ها را ندارد و در برابر شرایط محتلف دوام و استقامت ورق سفال سقف شیبدار را نمی تواند داشته باشد. به همین دلیل استفاده از ورقهای سفال سقف شیروانی باعث می شود که حال و هوا و زیبایی سفال برای ساختمان حفظ شود ولی کیفیتی فوق العاده تر برای ساختمان و یا ویلا به همراه داشته باشد.
ورق سفالین پوشش سقف را به راحتی می توان در هر سطح شیبداری استفاده کرد.
حتی بعضا دیده شده که برخی از اساتید معماری برای نمای دیوارها و یا سازه ها از این نوع ورق استفاده می کنند و نمایی فوق العاده زیبا به ساختمان داده اند.

فروش تابل طرح سفال

فروش ورق طرح سفال امروزه در همه بازارها دیده می شود. خوشبختانه متریال طرح سفال از جمله ورق هایی است که در ایران نیز توسط چندین تولید کننده تولید می شود و تولید متریال طرح سفال با کیفیت های متنوع و متفاوتی انجام می شود.

افرادی که در زمینه فروش ورق طرح سفال فعال هستند به خوبی تفاوت این نوع ورق ها را می دانند و دلیل تنوع قیمت تایل طرح سفال در زمان فروش ورق سفال سقف شیبدار هم همین تنوع کیفیت است.

بصورت کلی در اگر قصد خرید ورق طرح شیروانی را دارید در نظر داشته باشید که این نوع ورق ها دو دسته کلی دارند. طرح پالرمو و طرح ژنوا که به طرح ایتالیایی هم شهرت دارد.
در ضمن در رنگ کردن این ورق ها نیز تفاوت هایی وجود دارد ، برخی از پوشش های طرح سفال با رنگ کوره و برخی با رنگ های الکترواستاتیک ، بعضا رنگ پودری و غیره رنگ آمیزی شده اند.

فروش تابل طرح سفال
ابعاد متریال طرح سفال نیز ممکن است متفاوت باشد ولی ابعاد استاندارد این ورق سفالین معمولا 1 متر عرض و 120 سانتی متر طول و یا در ابعاد کوچکتر در 40 سانتی متر عرض و 90 سانتی متر طول تولید می شود.
بصورت کلی فروش ورق سفال در بازار بصورت نقدی انجام می شود. شاید دلیل اصلی فروش ورق سفال سقف شیبدار وجود نوسات ارز و قیمت آهن و فولاد باشد که باعث می شود قیمت ورقق طرح سفال نیز همواره متغیر باشد.
اما با این حال هستند فروشگاه هایی که خود تولید کننده تایل طرح سفال هستند و یا به دلایل دیگر کار فروش ورق سفال را بصورت غیر نقدی و یا با اقساط هم انجام می دهند.

کاربردهای ورق طرح سفال

  • سقف ویلا‌
  • آلاچیق
  • سردر

چرا خرید ورقهای طرح سفال

تایل طرح سفال با بافت گالوانیزه و آهن آب دیده خود ساختاری بسیار قدرتمند فراهم نموده است. با توجه به اینکه ورق های نوع گالوانیزه یا گالوانیوم را می توان به شکل ها و فرم های متفاوت شکل دهی کرد و در اندازه های مختلف آنها را تولید کرد و در ضمن در زمان تعمیر سقف شیبدار می توان به راحتی و با هزینه کم کار تعمیر سقف ویلا را انجام داد خرید ورق طرح سفال بسیار مقرون به صرفه است.

چرا خرید ورقهای طرح سفال
فروش ورق طرح سفال به نسبت سایر ورق های دارای ساختار آهن و گالوانیزه با قیمت بالاتری انجام می شود. دلیل این امر دو موضوع است.
اول اینکه فرمدهی طرح سفال بر روی ورق گالوانیزه یکی از سخت ترین انواع فرم دهی است و نیاز به فشار زیادی دارد. دوم اینکه هزینه برش  و قالب دهی به متریال طرح سفال سقف شیبدار بسیار بیشتر از ورق های دیگر مانند ذوزنقه، شادولاین و یا کرکره است.

خرید ورق یا تایل های طرح سفال

تولید گسترده ورق شیبدار طرح سفال در ابعاد و اندازه های مختلف، رنگ و یا کیفیت متفاوت و فروش ورق سفال سقف ویلا با قیمت های متفاوت باعث شده که تصمیم گیری در زمان خرید متریال طرح سفال حتی اگر تصمیم بر خرید این نوع ورق را داشته باشیم سخت تر شود.
خوشبختانه اجرای سقف ویلا با ورق توسط بسیاری از گروه ها در ایران انجام می شود و بسیاری از افراد خبره به خوبی کیفیت این نوع ورق را تشخیص می دهند.
اما اگر در هر صورت دسترسی به این افراد را نداشتید می توانید با تماس با کارشناسان ما در شرکت بام تایل به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده و تامین کننده تایل بام ها و ورق های پوشش سقف شیبدار و به عنوان نمایندگی فروش متریال سفال اغلب شرکت های بزرگ داخلی و بین المللی ، قیمت انواع تایل سفال و همچنین بهترین نوع ان را جستجو کنید.

اما به منظور ایجاد اعتماد بیشتر در شما مشتریان عزیز برخی از پارامترهای تاثیر گذار در فروش تایل طرح سفال را در ادامه بیان می کنیم که می تواند کمک زیادی باشد.

خرید ورق یا تایل های طرح سفال

  • متریال طرح سفال جنسیت گالوانیوم یا گالوانیزه دارد
  • در نظر داشته باشید که ضخامت متریال طرح سفال از 30 صدم میلی متر تا 70 صدم میلی متر متغیر تولید می شود.
  • عرض ورق طرح سفال از 40 تا 125 سانتی متر وجود دارد و طول آن اگر از تولید خرید شود می تواند در هر اندازه باشد.
  • مدل های تایل سفال شامل طرح پالرمو، طرح ژنوا و طرح پرچین موجود می باشد.
  • از همه انواع تایل سفال برای اجرای انواع سقف شیبدار در هر سطح شیب می توان استافده کرد.
  • ورق های سفال نیاز به زیر سازی و عایق بندی دارند.
  • طیف رنگ ورق سفالین سقف شیبدار حدود 15 رنگ متفاوت را شامل می شود.
  • بر اثر فشار نباید این نوع ورق به راحتی خم و یا له شود.
  • تایل سفال در برابر نور خورشید و حرارت باید مقاومت خوبی داشته باشد.
  • ورق سفالین ساختار یکپارچه دارد و معمولا خوردگی ف فرسودگی ، اثر زنگ زدگی و غیره بر روی آن نباید دیده شود.

شرکت بام تایل با تکیه بر دانش فنی داخلی و کارشناسان و متخصصین بومی توانسته با کیفیت ترین و بهترین نوع ورق طرح سفال را در ایران تولید و در زمان فروش متریال طرح سفال به مشتریان با بالاترین کیفیت و ضمانت ها ورق را به دست مشتریان خود تحویل دهد.

بهترین و با کیفیت ترین مصالح اجرای سقف شیبدار ورق سفال

ضمن اینکه بام تایل به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی واردات و توزیع و فروش انواع ورق تایل سفال؛ در ایران می باشد. نمایندگی فروش ورق سفال بام تایل؛ نیز تمامی تعهدات و ضمانت های شرکت های اصلی را در ایران به مشتریان این شرکت ها ارائه می دهد و در ضمن در کنار تامین و فروش ورق سفال با طرح ها و رنگ های مختلف تیم فنی و اجرای بام تایل نیز با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مصالح اجرای سقف شیبدار ، اجرای انواع سقف شیروانی در انواع شیب ها متناسب با طرح های مهندسی شده در ایران را در هر منطقه آب و هوایی عهده دار می شود. با ما تماس بگیرید.

تولید ورق سفال و قیمت فروش روز؛ توضیحات جامع کارکرد ورق

کمتر کسی را می توان در ایران پیدا کرد که از طرح سفال خاطراتی در ذهن نداشته باشد. اما امروزه به جای سفال های قدیمی که ایمنی کمی داشتند سفال هایی به دست مشتریان می رسد که ایمنی و دوام فوق العاده بالایی دارند.
ورق سفال از نوع ورق های سقف شیروانی یا سقف شیبدار است که نه تنها در رنگ های سنتی و فوق العاده خود در شرکت بام تایل عرضه می شود بلکه در رنگ ها و مدل های متنوع دیگری نیز در دسترس قرار دارد.

بهترین و با کیفیت ترین مصالح اجرای سقف شیبدار ورق سفال

ورق سفال سقف شیبدار را به عنوان ورق مستحکمی طبقه بندی می کنند که به خوبی می تواند دو وظیفه عمده را برای منازل ویلایی و یا حتی مناطل آپارتمانی شما در برخی از نماها فراهم کند. اول زیبایی بسیار خیره کننده و دوم دوام و ایمنی بالا.
ورق سفال نمونه های بسیار متنوعی دارد. بسیار سبک است و به راحتی می تواند اجرا شود. این نوع ورق در برابر خوردگی و پوسیدگی دوام و مقاومت بالایی دارد و در شرایط آب و هوایی متنوع نیز قابلیت استفاده دارد.
عمدتا از ورق سفال سقف شیروانی برای اجرای سقف ویلا، سقف سوله، سقف آلاچیق ها، سقف کلبه، سر درب خانه ها و یا سر پنجره استفاده می شود اما با این وجود هیچ محدودیتی در استفاده از این ورق ها وجود ندارد و تقریبا می توان در اجرای انواع سقف استفاده از ورق سفال را مشاهده کرد.

از خصوصیات کلی ورق سفال بام تایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل اجرای برای تمامی انواع سقف های شیبدار و شیروانی
  • قابل نصب بر روی انواع زیر سازی مانند زیر سازی های پروفیل چوبی، پروفیل آهنی و یا فلزی و یا حتی قابل اجرا به عنوان سقف مکمل و یا سقف پوشش بر روی سقف های قبلی.
  • سرعت و سهولت زیاد در نصب با کمترین مصالح و زیر سازی مورد نیاز که این موضوع باعث کاهش هزینه های اجرا و سرعت اجرا و حتی کاهش ضایعات اجرایی می شود.
  • وزن سبک ولی استحکام زیاد. با وجود اینکه وزن ورق طرح سفال بسیار کم است و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد اما دوام و استحکام فوق العاده بالایی در برابر انواع شرایط آب و هوایی و حتی ضربات و سایش های معمول دارد.
  • موجود در طرح ها و رنگ های مختلف. این قابلیت ورق سفال بام تایل این امکان را به شما می دهد که سقف شیبدار یا سقف شیروانی خودتان را بدون نیاز به رنگ آمیزی و پرداخت هزینه رنگ به رنگ دلخواه انتخاب و اجرا کنید. جالب تر اینکه رنگ ورق طرح سفال نه تنها متنوع است بلکه ثابت بوده و زیر آفتاب و سرما و گرما تغییر رنگ نمی دهد. ضمن اینکه ورق طرح سفال سقف شیبدار را می توانید در چندین مدل متفاوت انتخاب کنید.

از خصوصیات کلی ورق سفال بام تایل می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • ابعاد و حجم ورق  ما کم در نظر گرفته شده که نه تنها ساده تر بتوان انها را جابه جا کرد بلکه انبار داری ساده تری هم داشته باشد و در ضمن یک طراح خوب می تواند در اجرای سقف ویلا یا اجرای انواع سقف شیبدار دیگر با این امکان تنوع طرح ایجاد کند.
  • دوام و طول عمر بالا و شرایط نگهداری آسان از دیگر مزایای ورق ما است. این ورق ها به خوبی در برابر باد و باران و حتی آلاینده های محیطی مقاومت می کنند. این خصوصیت میزان هزینه نگهداری و تعمیرات سقف شیبدار را نیز تا حدود زیادی کاهش می دهد.
  • ساختار ورق یک ساختار ترکیبی ولی بر مبنای ورق های گالوانیزه است. این ورق به خوبی آب دیده شده و می تواند تا درجه حرارت بالا یعنی نزدیک به 720 درجه را تحمل کند. به همین دلیل از مرغوب ترین ورق های پوششی سقف شیبدار بخصوص برای شرایط آتش سوزی و ایمنی در برابر حریق می باشد.
  • وزن فوق العاده سبک ورق باعث می شود تا وزن کلی ساختمان بسیار کاهش پیدا کند. این امر باعث ایمنی بیشتر ساختمان در برابر زلزله می شود.

ورق پوشش سقف شیبدار طرح سفال در شرکت بام تایل در ابعاد و اندازه های دلخواه نیز تولید می شود. اما عموم ورق های سفال پوششی سقفل شیبدار در طول 125 سانتی متری و عرض 100 سانتی متری تولید می شوند. ضخامت کلی این ورق ها را می توان بین 0.04 میلی متر تا 0.60 میلی متر در نظر گرفت.

ورق طرح سفال را با نام های دیگری نیز بعضا در بازار می شناسند که پرچین و ورق گالوانیزه و یا ورق سنتی سفالی از دیگر نام های این محصول است.

اجرای ورق طرح سفال برای ساختمان

چرا باید ورق طرح سفال انتخاب کرد؟

امروزه ورق های زیادی برای اجرای سقف شیبدار در بازار وجود دارد. از طرح شینگل گرفته تا طرح های مدرن، طرح کلاسیک، طرح سنگ ریزه ای و بسیاری دیگر از طرح های سقف شیبدار و یا سقف شیروانی که هر کدام خصوصیات و ویژگی های منخصر به فرد و خاص خودشان را دارند.

اما انتخاب ورق به چندین دلیل می تواند توصیه شود.

در درجه اول ورق طرح سفال یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین طرح های اجرای سقف شیبدار در ایران است و در هر صورت محبوبیت خود را دارد و در ضمن نمی توان منکر زیبایی و طرح هنرمندانه این ورق ها شد.
دوم اینکه ورق طرح سفالی سقف شیروانی هم سبک وزن است و هم در ابعاد کوچک قابل کار گذاشتن است، می توان این ورق را بر روی هر نوع سازه ای کار کرد و مهم تر اینکه این ورق داری یک همپوشانی فوق العاده بالایی است.

چرا باید ورق طرح سفال انتخاب کرد؟
این موهبیت باعث می شود تا تمامی روزنه ها به خوبی پوشش داده شوند و سقفی یکپارچه و یکدست داشته باشید که نه تنها جریان هوا و باد از آن قابل نفوذ نیست بلکه آب باران و یا برق نیز به راحتی از این روزنه ها عبور نمی کند و با یک زیر سازی خوب سقف شیبدار کاملا اب بندی می شود.

نحوه همپوشانی ورق طرح سفال

نکته دیگری ک باعث محبوبیت ورق طرح سفالی شده است قیمت مناسب و صرفه اقتصادی در این ورق است. بر خلاف برخی دیگر از ورق های موجود در بازار مانند ورق مدولین یا ورق شینگل، ورق طرح سفالی ارزان تر است ولی از نظر کیفیت دارای درجه کیفی بالایی است. همین امر باعث شده تا به عنوان ورق مقرون به صرفه و اقتصادی در بین مهندسین شناخته شود و بسیاری از آنها برای پوشش سقف ویلا از این ورق استفاده می کنند.

همچنین از روق های طرح سفال می توان به عنوان یک پوشش تعمیر کننده برای اجرای سقف ویلا استفاده کرد. در بسیاری از مناطق به جای تعویض سقف ویلا با استفاده از ورق طرح سفال می توان با هزینه کمتر بصورت کلی ظاهر و ساختار سقف ویلا را عوض کرد و به راحتی مشکلات سقف قبلی را نیز پوشش داد.

نحوه همپوشانی ورق طرح سفال

نقطه قوت دیگر ورق طرح سفال این است که به راحتی می توان این ورق را در هر سطح شیبداری استفاده کرد. منظور اینکه درجه شیب در اجرای سقف برای ورق طرح فال تفاوتی ندارد و می توان ورق طرح سفال را در تند ترین تا ملایم ترین درجه شیب استفاده کرد.

اجرای سقف شیبدار با ورق طرح سفال؛ در آب و هوای مرطوب

از ویژگی های ممتاز دیگر ورق طرح سفال بام تایل؛ می توان به استفاده از رنگ الکترواستاتیک ضد خش در این ورق ها اشاره کرد که دوا و زیبایی ورق را مادام العمر کرده است. ورق طرح سفال را می توان هم در مناطق گرمسیر و دارای آب و هوای گرم، هم در مناطق سرد سیر و با آب و هوای بارانی و برفی و هم در مناطق مرطوب و بسیار بارانی مانند شمال ایران می توان به راحتی و بدون نگرانی مورد استفاده قرار داد. این نوع ورق دارای دوام و استقامت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت است.

اجرای سقف شیبدار با ورق طرح سفال؛ در آب و هوای مرطوب
شرکت بام تایل، تولید کننده و تامین کننده انواع ورق پوشش سقف شیبدار؛ در ایران با حذف واسطه ها اقدام به فروش انواع ورق طرح سفال با قیمت تمام شده و بسیار مناسب به مشتریان خود در تمامی ایران نموده است.
شما هم می توانید با انتخاب طرح و نمونه های مورد نظر خود با قیمت رقابتی و بسیار مناسب و با ضمانت بالا ورق طرح سفال خود را از شرکت بام تایل سفارش دهید و در کمترین زمان دریافت نمایید.

چرا ورق های طرح سفال برای ساخت سقف شیروانی ضروری است؟

ورق های طرح سفال که در کار های ساخت و ساز استفاده می شود جزو مصالحی می باشد که در صنعت ساختمان سازی و صنعت های مختلف دیگری مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل این که دارای ظاهری بسیار زیبا و در رنگ بندی های مختلفی تولید شده اند به همین دلیل طراحان و مهندسین استفاده ی بسیاری از آن می کنند.
با گذشت زمان ورق های طرح سفال از لحاظ کیفیت و… پیشرفت بسیار زیادی کرده به همین دلیل جایگاه بسیار بالایی در صنعت ساخت و ساز به دست آورده است همچنین ورق های طرح سفال دارای ویژگی های بسیار بالایی است که سبب افزایش استفاده از آن ها در ساخت و ساز ها شده است و انتخاب کاملا مناسبی برای ساخت سقف های زیر شیروانی می باشد.
ورق های طرح سفالی که برای سقف های شیروانی استفاده می شوند جنسشان فلزی است و برای ساخت ان ها از فلز هایی مانند فولاد، آلومینیوم، مس و… استفاده شده است به همین دلیل بسیار مقاوم و محکم هستند به همین دلیل برای ساخت سقف های شیروانی از آن ها استفاده می کنند تا مقاومت و استحکام سازه را مدت زمان طولانی حفظ کنند.

چرا ورق های طرح سفال برای ساخت سقف شیروانی ضروری است؟
ورق های طرح سفالی که برای نصب سقف های شیروانی بهترین انتخاب برای ساختمان های ویلایی می باشد به دلیل این که نصب آن ها کاملا راحت و آسان است و در کمترین زمان سقف توسط متخصص نصب می شود.
چنین سقف هایی برای محدوده های پر باران مانند نقاط شمالی کشور بهترین انتخاب می باشد به دلیل این که از ورود نم و رطوبت و نفوذ آب به داخل، جلوگیری و از ورود سرما و گرما به داخل محیط جلوگیری می کند. همچنین برای ساخت کارخانه ها، ساختمان های صنعتی، کارگاه ها، پمپ بنزین ها و… استفاده می شود.
بهترین و بیشترین کابردی که ورق های طرح سفالی دارند شامل ساخت الاچیق ها، پوشش دادن سقف های ساختمان ها و ساخت سقف های شیروانی می باشد. وجود ورق های سفالی برای ساخت سقف های شیروانی مهم است به دلیل این که از نم زدگی ساختمان و پوسیدگی آن جلوگیری می کند همچنین از ورود حشرات و رد و بدل شدن صدا پیشگیری می کند به عنوان مثال در کارخانه های صنعتی سر و صدای بسیار زیادی تولید می شود به همین دلیل هنگام ساخت از این گونه ورق ها استفاده می کنند تا از خروج صدا و ایجاد آزار برای محیط های اطراف جلوگیری کنند.
یکی از دلایلی که سبب محبوبیت ورق های سفالی شده این است که این ورق ها در ضخامت و ابعاد های مختلفی تولید شده اند که مهندسین می توانند برای ساختمانی از آن استفاده کنند همچنین این ورقه ها به دلیل سبک وزن بودنشان در ساخت ساختمان های مناطق زلزله خیز استفاده می شود و این محصول تحت هیچ شرایطی دچار پوسیدگی، شکستگی و اسیب دیدگی نمی شود و سال های زیادی عمر می کند.

نحوه استفاده از ورق طرح سفال برای طراحی سقف شیبدار

برای طراحی سقف های شیبدار می توانی از ورق های طرح سفال استفاده کرد اما ورق های طرح سفال انواع مختلفی دارند به همین دلیل برخی از پر طرفدار ترین ورق های سفالی را ذکر می کنیم‌.

۱- ورق طرح سفال پالرمو

ورق های طرح سفال پالرمو یکی از ورق هایی می باشد که برای ساختمان های ویلایی انتخاب می شود همچنین این ورق ها تنوع رنگی بسیار زیادی دارند همچنین در مناطق پر بارش مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

۲- ورق طرح سفال ژنوا

ورق های طرح سفال ژنوا به ورق های ایتالیایی نیز معروف هستند و افراد زیادی برای ساخت ساختمان ها از این طرح استفاده می کنند به دلیل این که این ورق ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

۳- ورق طرح سفال پرچین

ورق های طرح سفال پرچین ینی از معروف ترین ورق هایی می باشد که در اکثر ساختمان های ویلایی استفاده می شود و به ورق بام تایل نیز معروف هستند اما این گونه ورق ها در ضخامت های مشخصی تولید می شود.
نصب و استفاده از ورق های طرح سفالی باید به صورت کاملا اصولی و صحیح صورت بگیرید و اگر هنگام نصب آن نکات مهم رعایت نشود پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ورق ها از یک دیگر جدا می شوند و آسیب های جزئی یا کلی ممکن است به سازه وارد شود به همین دلیل برای نصب این گونه ورق ها از متخصصین حرفه ای و کار بلد کمک بگیرید. برای استفاده یا نصب ورق های طرح سفالی باید موارد زیر رعایت شود تا از وجود آمدن آسیب دیدن پایه و… جلوگیری شود.

نحوه استفاده از ورق طرح سفال برای طراحی سقف شیبدار

۱- برای نصب ورق های سفالی باید سطح کار از لحاظ اصولی کاملا استاندارد باشد و اگر سطح کار استاندارد نباشد مشکلاتی در آینده رخ می دهد که سبب ضرر فرد می شود.

۲- برای نصب ورق های طرح سفالی به پیچ های مخصوصی احتیاج است به همین دلیل برای نصب آن باید از پیچ های مخصوص استفاده شود و فردی که پیچ های ورقه ها را می بندد باید به صورت کاملا درست عمل کند.

۳- استفاده از ورقه های طرح سفالی هیچ ضرری را ایجاد نمی کند اما اگر هنگام نصب آن راه آب برای آب های اضافی مانند باران و… وجود نداشته باشد به راحتی خسارت هایی را به بار می آورد به همین دلیل به این نکته توجه داشته باشید که راه خروج آب یا آبراه باید کاملا باز باشد.

۴- هنگام نصب ورقه های سفالی متخصص نباید فشار زیادی به سقف وارد کند به همین دلیل برای نصب ورقه های سفالی از استاد کار حرفه ای و ماهر کمک بگیرید تا مشکلی در حین کار رخ ندهد.
وارد شدن فشار بالا به ورقه های سفالی سبب شکستن ورقه می شود.
متخصص در حین نصب ورقه های طرح سفالی تمامی موارد را بررسی می کند و شرایط نصب ورقه را محیا می کند و اگر سقف با ورقه های سفالی تناسب نداشته باشد شما را راهنمایی می کند تا در انتخاب سقف بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکاتی برای انتخاب برگه طرح سفال

سقف های شیروانی جزو زیبا ترین سقف هایی می باشد که افراد می توانند برای ویلا ها یا ساختمان های دیگر استفاده می کنند به دلیل این که در طرح و رنگ بندی های مختلف و بسیار تولید شده اند و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند اما اگر تصمیم گرفته اید از این گونه ورق ها استفاده کنید بهتر است که برخی از نکات را بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱- قبل از هر چیزی به مقاومت ورقه طرح سفال توجه داشته باشید به دلیل این که اگر ورقه از مقاومت کافی برخوردار نباشد هنگام طوفان، بارش برف و… دچار شکستگی می شود و به تعویض نیاز پیدا می کند.

۲- اگر تصمیم گرفته اید از ورقه های طرح سفال استفاده کنید بهتر است که ورق هایی انتخاب کنید که در بازار های خرید و فروش به‌ صورت‌ متری هستند به دلیل این که نیازی نیست بیش از متراژ لازم آن را خریداری کنید.

نکاتی برای انتخاب برگه طرح سفال

۳- یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید برگه های سفالی باید توجه کنید این است که طرح و رنگ آن با نمای ساختمان شما هماهنگی لازم را داشته باشد و سبب ایجاد تداخل نشود.

۴- هنگام خرید  ورق های سفالی به این نکته توجه داشته باشید که ورقه کاملا ضد زنگ باشد و اگر ضد زنگ نباشد به راحتی آسیب می بیند و کیفیت و زیبایی خود را از دست می دهد. ورقه ای که ضد زنگ نباشد با گذشت زمان تغییر رنگ می دهد و برای بازگشت رنگ اولیه ان نیاز به ترمیم یا رنگ آمیزی دارد.

۵- مهم ترین نکته برای خرید ورقه های طرح سفال این است که به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا مشاورین شما را به خوبی راهنمایی کنند.

رعایت کردن نکات بالا به زیبا تر شدن نمای ساختمان مورد نظر شما کمک بسیار زیادی می کند به همین دلیل در این موارد کوتاهی نکنید و به خوبی عمل کنید. برای انتخاب نوع ورقه های سفالی می توانید از افرادی که در این زمینه تخصص و مهارت کافی دارند کمک بگیرید تا نسبت به آب و هوا و محل قرار گیری آن بهترین ورقه انتخاب شود اما ورقه های طرح سفال با اکثر مناطق آب و هوایی ارتباط مناسبی دارد و کیفیت آن به راحتی از بین نمی رود به همین دلیل می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.
برگه های سفالی در انواع ضخامت ها و طرح ها تولید شده اند و نسبت به سلیقه خود برگه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

رایکابام

گروه تولیدی رایکابام با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است . رایکابام با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *