متریال ویلا

فروش ورق دکرا نیوزلند

یکی ازمحبوب ترین تایل های پوشش سقف شیبدار ورق دکرا نیوزلند است.

نمایندگی فروش ورق دکرا نیوزلند در سطح کشور 

یکی ازمحبوب ترین تایل های پوشش سقف شیبدار ورق دکرا نیوزلند؛ که در واقع ورق دکرا برای اینکه اولین بار از کشور نیوزلند وارد ایران شد به نام ورق دکرا نیوزلند شهرت یافت و هنوز هم یکی از اصلی ترین محصولات وارداتی از کشور نیوزلند به ایران محسوب می شود.
ورق سقف شیب دار دکرا با استفاده از جدیدترین تجهیزات و مدرن ترین دانش و تکنولوژی  با استفاده از سخت ترین آزمایشات و پیشرفته ترین تست ها در کشور نیوزلند تولید می شود. ضمن اینکه به ممنظور همخوانی این نوع پوشش سقف با انواع دکورها و نماهای ساختمان طرح ها و مدل های به کار گرفته شده در تولید این نوع سقف شیبدار بسیار متنوع و متفاوت هستند و در تمامی نقاط دنیا به عنوان پوشش سقف شیبدار مدرن و زیبا و به روز شناخته می شود.
ورق پوشش سقف شیبدار دکرا ترکیبی منحصر به فرد از گالوالیوم، مس، آنتی باکتریال، رزین دومیکرونی، آلوزینک، اکرولیک پرایمر و سنگریزه های کاملا طبیعی است. این ترکیب باعث استقامت مثال زدنی این ورق، به همراه انعطاف پذیری و تعامل ساده این پوشش با انواع ساختار ها شده است.

نمایندگی فروش ورق دکرا نیوزلند در سطح کشور
وزن بسیار سبک این ورق باعث شده تا به راحتی بتوان از آن در بالاترین ارتفاعات نیز استفاده کرد و به راحتی وزن سبک و بسیار استاندارد و مقاومی را در برابر زلزله به ساختمان هدیه داد.
یکی از ویژگی های بسیار برتر ورق پوشش دکرا نیوزلند برای سقف های شیبدار  سازگار بودن ترکیب به کار رفته در تولید این ورق با محیط زیست می باشد.
به شکلی که هیچ یک از اقلام به کار رفته در تولید آن شیمیایی و مضر برای طبیعت نیستند. ورق دکرا در برابر انواع باد و باران، آلاینده های محیط زیست، برف و تگرگ ، سرما و گرما و نور شدید خورشید و بسیاری دیگر از عوامل طبیعی و غیر طبیعی بسیار مقاوم است و از نظر کیفیتی یکی از برترین ورق های تلفیقی موجود در ایران می باشد.

تولید ورق دکرا سقف شیبدار نیوزلند

برای تولید ورق دکرا سقف شیبدار نیوزلند  ، ترکیبات این ورق بعد از ترکیب شدن با یکدیگر تحت فشار ورق های آلوزینک  طی هفت مرحله فرم دهی می شود. فرم به وجود آمده به راحتی دارای همپوشانی و تناسب با انواع ساختارها خواهد بود، سپس بصورت آهن کشی و با استفاده از چوب های روشی شاسی کشی و تیر ریزی می شود.  این ورق دارای یک لایخ رزین اکرلیک چسب، یک لایه سنگ ریزه  یا خرده سنگ طبیعی و یک لایه لعاب شفاف اکرلیک بر روی سطحرویی الوزینک خود می باشد.

تولید ورق دکرا سقف شیبدار نیوزلند
این ساختار لایه بندی  به همراه لایه آلوزینک باعث می شود که نه تنها استقامت و پایداری ورق بیشتر شود بلکه حدود 20 درصد تولید گرمایش در این سقف ایجاد شود که بخصوص در زمان بارش برف و یخبندان باعث می شود که برف و یخ نتوانند روی سقف ماندگار شده و به سمت پایین حرکت کنند.

ساختار ورق دکرا نیوزلند

بصورت کلی ورق نیوزلند دکرا دارای 8 لایه متفاوت است که عبارتند از :

  • لایه اصلی: که شامل فولاد ضد زنگ به ضخامت حدودی 0.39 میلی متر
  • زینک آلومینیوم : که شامل یک سطح آلومینویمی به منظور مقاوم کردن ورق دکرا در برابر خوردگی و ایجاد قدرت محافظتی به دلیل داشتن خاصیت روی مانند خود و خاصیت ماندگاری به دلیل استفاده از آلومیونیوم در آن می باشد
  • اکرلیک رزین: این لایه بر روی لایه زینک آلومینویم به کار می رود و به منظور مقاومت ورق دکرا و محافظت از سطح لایه زینک آلومینیوم کاربرد دارد.
  • لایه مس: به منظور ایجاد قابلیت انعطاف پذیری، ضد زنگ بوده و مقاومت در برابر خوردگی و ایجاد لایه محافظتی در نظر گرفته شده است.
  • لایه پوشش پایه ای : به منظور تعبیه سنگریزه ها بر روی تایل به کار می رود
  • سنگریزه: به منظور عایق صوتی و عایق حرارتی و ایمنی در برابر حریق به کار می رود.
  • پیش لعاب : نوعی پوشش آنتی باکتریال مانند و محافظ برای لایه سنگریزه ها می باشد.
  • لعاب نهایی: نوعی اکرلیک بسیار مقاوم در برابر گرد و غبار و انواع آلایندگی ها است که بر روی سطح تایل قرار می گیرد و در ضمن با رنگ ها و طرح های مختلف باعث جذابیت و درخشندگی ورق دکرا نیز می شود و در واقع بر روی همین سطح است که مدل ها و رنگ ها مختلف تعبیه می شود.

ساختار ورق دکرا نیوزلند

ویژگی های ورق دکرا نیوزلند

ورق دکرا دارای ویژگی های بسیار زیادی است و تقریبا در نوع خود بهترین نوع ورق سقف شیبدار محسوب می شود. اما بصورت خلاصه می توان برخی از اصلی ترین ویژگی ها و خواص ورق دکرا نیوزلند را به شرح زیر دانست:

  • وزن بسیار سبک، این ورق تنها 7 کیلوگرم در هر متر مربع وزن دارد
  • ساختار یکپارچه و بسیار زیبا، این ورق در طرح ها و رنگ های متفاوت و یا ساختاری یکدست و یکپارچه تولید می شود.
  • بدون نیاز به استفاده از هر نوع عایق حرارتی، صوتی و یا رطوبتی
  • در برابر هر گونه لرزش طبیعی مانند زلزله و غیر طبیعی مانند صداها و لرزش های ضربه ای مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • در برابر باد و گردباد و طوفان های تا 200 کیلومتر در ساعت کاملا مقاوم است.
  • عدم یخ زدن به دلیل داشتن ساختار آلوزینک
  • توانایی تحمل وزن های بالا تا 360 کیلوگرم
  • مقاومت بسیار بالا در برابر فرسودگی، خوردگی و پوسیدگی
  • ضد حریق
  • دارای رنگ ثابت و پایدار
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت
  • انعطاف پذیری بالا
  • امکان نصب بسیار سریع و راحت
  • قابلیت نصب در کمترین شیب و نصب در بالاترین درجه شیب
  • و بسیاری دیگر از خواص دیگر

ورق تایل سقف شیبدار دکرا نیوزلند با نام های دیگری مانند دکرا ، دکرا سنگ ریزه ای، تایل نیوزلندی، تاپ تایل نیوزلند، تایل دکرا و غیره هم شناخته می شود.

ویژگی های ورق دکرا نیوزلند
با وجود اینکه برای اولین بار در سال 1380 بود که از ورق دکرا سقف شیبدار در برخی از مناطق ایران استفاده شد اما هنوز هم شاهد مقاومت بی نظیر این ورق در شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده شده  هستیم.
همین امر باعث شده تا مشتریان ورق دکرا هر روز بیشتر شوند زیرا نه تنها جوابگوی نیاز آنها در خصوص زیبایی و تنوع بوده است بلکه به راحتی نصب می شود و هزینه تعمیر و نگهداری ورق دکرا بسیار ناچیز و عمدتا مربوط به زیر سازی بعد از چندین سال می شود.
در خصوص قیمت ورق دکرا سقف شیبدار نمی توان کتمان کرد که این ورق از ورق های گران قیمت تایل سقف شیبدار است. اما با توجه به استحکام بالا، انعطاف پذیری، عدم فرسودگی و پوسیدگی و سبک وزن بودن آن و مهم تر از همه اثبات شدن کیفیت و کارایی ورق تایل دکرا این هزینه تنها یک بار انجام می شود و در طول زمان استفاده از این ورق دیگر نیازی به هیچ نوع هزینه اضافی برای سقف شیبدار احساس نمی شود.
طول عمر ورق دکرا نیوزلند بسیار بالا است و با وجود عملکرد 20 تا 25 ساله در برخی از خانه ها و سقف ویلا های موجود هنوز هم کیفیت و قابلیت این ورق به خوبی برجای مانده و هیچ نوع تغییری در آن دیده نمی شود و این موضوع را می توان به راحتی استعلام کرد.
استفاده از 8 لایه ترکیب بسیار منحصر به فرد در تنها یک قطر 0.50 میلی متری نشان دهنده این امر مهم برای ورق دکرا است  که نه تنها ساختار زیبا و منعطفی ایجاد کرده و وزن سبکی دارد بلکه همانند یک سقف چند ده سانتی متری مقاومت دارد.
پوشش فولاد ضد زنگ و تلفیق آن آلوزینک و مس باعث ساخت ورقی بسیار مقاوم در برابر هر نوع شرایط و تغییراتی را فراهم کرده است.
اگر بخواهیم ورق دکرا را با ورق گالوانیزه بصورت ضمنی بررسی کنیم  متوجه این اتفاق فوق العاده در ورق دکرا سقف شیبدار خواهیم شد به شکلی که ورق گالوانیزه مناسب برای هر نوع آب و هوایی نیست، در برابر رطوبت زنگ می زند، دچار خوردگی و پوسیدگی می شود، وزن بسیار زیادی دارد و قابلیت مقاومت در هر نوع شرایطی را ندارد.

مشخصات فنی پوشش دکرا سقف شیبدار

ورق دکرا سقف شیبدار دارای 1340 میلی متر طول، 370 میلی متر عرض، 2.8  کیلو گرم وزن در هر تایل و 7 ( 6.8)کیلوگرم وزن در هر متر مربع و دارای سطح خالص پوشش در هر ورق به میزان 0.48 متر مربع می باشد. برای اجرای سقف شیبدار ویلا و یا سقف شیبدار برای خانه یا هر سقف شیبدار دیگر شما نیاز به 1.5 تایل برای هر متر مربع خواهید داشت. ضمن اینکه ورق دکرا نیوزلند دارای قطر 0.50 میلی متری است و وزن بسیار سبکی دارد.

فروش ورق دکرا نیوزلند از نمایندگی رایکابام

شرکت بام تایل یکی از بزرگترین تامین کنندگان تایل سقف شیبدار در مدل ها و طرح های مختلف و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایل های ایران با استفاده از دانش و تخصص داخلی می باشد.
شرکت بام تایل همچنین در واردات ورق دکرا نیوزلند با استفاده از سختگیرانه ترین متد های کنترل کیفی اقدام به واردات بهترین نوع ورق دکرا سقف شیبدار در ایران نموده و به کیفیت بالا و ضمانت بسیار بالا به مشتراین خود عرضه می نماید. شما هم می توانید به منظور خرید هر نوع ورق دکرا نیوزلند با ضمانت بالا و کیفیت فوق العاده و با کمترین هزینه به دلیل حذف واسطه ها همین امروز با کارشناسان ما تماس گرفته و از بین طیف وسیعی از انواع طرح ها و مدل ها نمونه مورد نظر خود را سفارش دهید.

رایکابام

گروه تولیدی رایکابام با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است . رایکابام با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *