مقالات

رنگبندی تایل کینگستون

رنگبندی تایل کینگستون

سقف تایل کینگستون به دلیل سنگ‌ریزه‌های پرتراکم و منظمی که در نمای خود دارد به طرحی منحصربه‌فرد و جذاب تبدیل‌شده است و نقش حفاظتی ورق بالایی اکریلیکی و موردی که زنگ نمی‌زند و فلز گالوانیزه در برابر تغییرات آب‌وهوایی سبب می‌شود تا زیبایی و ماندگاری این محصول بسیار بیشتر شود و و در درازمدت تغییر رنگ ندهد.
رنگبندی تایل کینگستون بسیار زیبا و در انواع مختلف میباشد و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار میدهد.

رنگبندی تایل کینگستون :

تایل کینگستون با رنگبندی بسیار متنوعی که نسبت به بقیه تایل ها دارد بسیار محبوب است .

رنگبندی تایل کینگستون شامل رنگ های زیر میباشد.

آبی آسمانی ، آبی – مشکی ، طوسی

قرمز ، آجری ، قرمز – مشکی

قهو ه ای تیره ، قهو ه ای روشن ، شکلاتی

مشکی ، مشکی – طوسی ، خاکی

رنگ بندی تایل کینگستون

قطعا شما هم برای خرید هر چیزی ابتدا به رنگ آن دقت میکنید و کار درست هم همین است چرا که رنگ تاثیر فراوانی بر همه چیز دارد مثلا برای سقف شیروانی استفاده رنگ مناسب بسیار موردنظر است چراکه باعث جلوه‌ی نمای بیرونی ساختمان و همچنین نور درونی ساختمان می‌شود. رنگ سقف شیروانی باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که به نمای بیرونی ساختمان یعنی متریال، و رنگ‌هایی که در آن استفاده‌ شده درواقع بیاید .
که هدف ما از نوشتن این مقاله همین است که چه رنگ هایی مناسب برای سقف شیروانی هستند و زیبایی آن را چند برابر میکنند.
درواقع یکی از عوامل مهم در سقف شیروانی تایین همان رنگش است.
ابتدا به اولین چیزی که باید دقت داشته باشید این است که اعضای دیگر نما چه رنگی است تا بتوان سقف شیب‌ دار با آن تناسب پیدا کند.
طراحان و معماران می‌گویند اگر در نمای بیرونی ساختمان شما از رنگ‌های تیره و مشکی استفاده‌شده باشد رنگ خاکستری یا چاشنی تناژ های آبی ترکیب جذابی را به شما ارائه می‌دهد .
نکته مهم دیگر این است که رنگ را طوری انتخاب کنید که بتوانید مدت طولانی با شادی به آن بنگرید و دل شما را نزند و خسته نشوید.
همچنین اگر روزی قصد فروش آن را داشتید با مشکل مواجه نشوید و مجبور به عوض کردن آن نشوید.
اگر شما از رنگ تیره در سقف شیروانی استفاده کنید ممکن است فضای داخل خانه شما هم تاریک شود حتما به این مورد توجه کنید.
تایل کینگستون با رنگبندی بسیار متنوعی که نسبت به بقیه تایل ها دارد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است
رنگبندی تایل کینگستون میتواند یک‌رنگ یا به حالت دورنگ یا سه رنگ یا حتی چند رنگ هم باشد که در رنگ‌بندی‌های زیر خلاصه می‌شود.
آبی آسمانی ، آبی – مشکی ، طوسی
قرمز ، آجری ، قرمز – مشکی
قهو ه ای تیره ، قهو ه ای روشن ، شکلاتی
مشکی ، مشکی – طوسی ، خاکیرنگبندی تایل کینگستون2

انواع تایل کینگستون

طرح کلاسیک

سقف طرح کلاسیک کینگستون ظاهری دارد که انسان را به خود جذب می‌کند.
این سیستم سقفی نسبت‌به دیگر سیستم ها متمایز است و این طرح با کنگره‌های زیبا و خاص و مناسب برای هر نوع سبک معماری مناسب می‌باشد.

طرح چوب

طرح چوب کینگستون با ظاهری زیبا دارد و فضایی شاد آب‌وهوای عالی جنگلی و رنگ و حالت چوب دارد که بسیار زیبا است و حس انرژی را در انسان زنده می‌کند بیشتر حالت چوبی سنتی دارد.

طرح رومن

طرح رومن میمون دیگر سقف کینگز تن است که از سقف‌های رومی نشأت‌گرفته است که از این سقف در جنوب فرانسه سوییس ایتالیا و اسپانیا هم استفاده می‌شود.

طرح شینگل

شما با دیدن طرح ش گل کینگ استون یاد سقف‌های سنتی خواهید افتاد اما درعین‌حال کیفیت بالا و وزن سبکی دارد و تنوع رنگی آن نیز از سربه‌سر و خاص است طرح شینگن با داشتن صافی و برجستگی‌های زیبایی که دارد مناسب برای هر بنایی می‌باشد .انواع تایل کینگستون

مشخصات فنی تایل کینگستون

کینگستون اولین و آخرین تولید کننده سیستم پوشش نمایی سقف های شیبدار است که خود دارای انواع مختلف میباشد و از ۸ لایه تشکیل شده است.
هسته اصلی آن از جنس گالوالوم میباشد و جنس سطحی آن از سنگریزه است.
در هسته کینگستون از گالوالوم استفاده می شود.
گالوالوم آلیاژی از فوالد،آلومینیوم و روی میباشد که  مقداری سیلیکون دارا می باشد.گالوالوم استفاده شده در کینگستون دارای استاندارد کشور خارجه می باشد.
به دلیل مزایای چشمگیرو فراوانی که گالوالوم نسبت به ورق گالوانیزه دارد امروزه از این آلیاژ استفاده فراوانی می شود .
سنگریزه های کینگستون از دو مزایای ویژه برخوردار است از لحاظ ظاهری و زیبایی منحصر به فرد می باشند در واحد حجم هم تراکم بیشتری دارد.

شاید برایتان سوال باشد سنگریزه ها از کجا می آیند؟

سنگریزه ها توسط لایه ی شفاف و محافظ اکریلیکی آستر شده اند که از نفوذ گرد و غبار جلوگیری میکند و رشد و جایگیری خزه و جلبگ، موجب اتصال بیشتر سنگریزه ها و باعث براقی و زیبایی سطح تایل می شود.مشخصات فنی تایل کینگستون

مزایای متریال سقفی کینگستون

کینگستون سیستم سقفی تست که برای مناطقی که در معرض بادهای شدید میباشد مناسب است.
سقف های شینگل سنتی، بتنی و چوبی در این مناطق بسیار مناسب است.
سقف کینگستون را به دلیل داشتن یک سیستم وابسته می تواند به صورت یک واحدکامل استفاده شود که گزینه عالی در مقابل بادهایی که به سمت بالا می وزند مقاومت می کند.
کینگستون به شما تضمین میدهد که در مقابل ورزش باد با سرعت 120 مایل هم محافظت می کند.
این سیستم یک سیستم مقاومتی عالی در مقابل آوارهایی میباشد که باعث خراب شدن سیمان و آسفالت می شوند.
کینگستون هسته فولادی دارد که می‌تواند در برابر تگرگ و با سایز های بزرگ هم مقابله کند و به محصولی برتر در صنعت سقف ساخته شده‌است به‌کارگیری سیستم سقف‌های شیب‌دار سنگ‌ریزه ای در مناطقی که پتانسیل وقوع طوفان و بادهای شدید را دارند بسیار مناسب و حرفه‌ای می‌باشد کینگستون در مناطقی که پتانسیل آتش‌سوزی را دارند بسیار مناسب است و آتش نمی‌گیرد و در برابر آتش مقاومت منحصر به فردی از خود نشان می‌دهد در واقع در مقابل خواسته خاکسترهای مشتعل و مواد آتش‌زا مقاومت نشان می‌دهد این محصول به‌عنوان یک خاکستر داغ که از روی سقف بیفتد عمل میکندو اگر شما از این سقف در ساختمان خود استفاده کنید دیگر نگران آتش‌سوزی نخواهید بود .
هر بخشی از سقف کینگستون یک واحد فضای خالی دارد که با هوا بین های سقفی گرما را با ایجاد یک سیستم انتقال گرما پخش میکند تنها یک ذخیره کننده انرژی درطول گرما یا سرما نیست بلکه دلیلی برای اثربخشی سیستم کینگستون در زمان وقوع آتش سوزی است.
اگر سقف منزل از جنس مناسبی استفاده‌نشده باشد در وقوع ۱ زمین‌لرزه به‌راحتی کنده می‌شود و سقوط می‌کند و بر روی سر شما آوار می‌شود اما در زمانی‌که این زمین‌لرزه چارچوب این خانه لرزانده می‌شود مواد به‌کاررفته در سقف اگر سنگین باشد قسمت‌هایی از آن جدا می‌شود و کل سقف ریزش نمی‌کند و بسیاری از خانه‌ها به دلیل به‌کارگیری سقف سنگین بعد از وقوع زمین‌لرزه به‌طور کلی ویران شدند به‌همین‌علت یک صفحه سنگین فشار زیادی به ساختمان وارد می‌کند و در مدت زمین‌لرزه خانه را ویران می‌کند اما فایل‌های کینگستون باعث ایجاد کمتر فشاری به ساختار خانه می‌شود و به‌همین‌علت است که گزینه مناسبی باشد و در زمان وقوع زمین‌لرزه مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد .

 بازده انرژی

سقف های گالوالیوم جایگاه خاصی را در بازار کسب کرده اند چرا که مواد به صرفه ای در مصرف انرژی می باشند.
با توجه به گزارش‌های مالکین این ورق‌ها بیش‌از ۲۰ درصد در صرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود و مطالعات نشان داده که در مرکز انرژی و برقی فلوریدا و آزمایشگاه بین‌المللی و بسیاری از مراکز حرفه‌ای دیگر این سقف‌ها که با ورق گالوالوم هستند و به تایید رسیده‌اند مطالعات نشان می‌دهد که سقف از جنس گالوالوم در مصرف انرژی در حال انجام می‌باشد و متخصصین دنبال اثبات آن هستند سقف‌های کینگاستون با ورق گالوالوم از قبل رنگ می شوند که می‌توانند نور خورشید را هم انعکاس دهند و می‌توانند تأثیر مؤثری در مصرف انرژی و کاهش هزینه تهویه هوا و همچنین دوری از آلودگی را بدنبال داشته باشند به‌علاوه تمام این‌ها حجم گرمایش پایین سقف گالوالوم باعث شده است زمانی که خورشید هم نیست گرما را در خود ذخیره کند و به لایه های زیرین منتقل نماید‌.

حمل و نقل بدون ضربه

حمل‌ونقل این سقف‌ها بسیار آسان می‌باشد و سریع و سالم جابجا می‌شوند و شکستگی در هنگام حل آن‌ها اتفاق نمی‌افتد در سنگ‌ریزه‌ها نارسایی موجود در سطح کینگ استون باعث شود که این محصول از لحاظ حرارتی عملکرد بسیار خوبی را دارا باشد و مانع نفوذ صوت باشد این سیستم از نوع و جنس کینگ استون به سطح مناسب ناحیه هم‌پوشانی و اوره که تایله ها باعث می‌شود که هیچ‌گونه درز و منبعی در تونل‌ها باقی نماند و در مقابل با بادها کاملاً آب‌بندی و بدون ایجاد خرابی و مشکل باشد .

استحکام

وجود آلیاژ گالوالیوم در هسته کینگستون که در برابر خوردگی و فرسودگی ویژگیهای به مراتب بالاتری نسبت به ورق های گالوانیزه دارد به تاپ تایل سختی و استحکام منحصر به فردی دارا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *